• 09:21 @kdriks clownnäsorna du vet? #
  • 22:52 Efter mycket om och men är det nu klart och jag kan gå public – det är jag som ska leda Victoria till altaret. #
  • 23:01 Egentligen borde det väl vara Reinfeldt som leder Daniel till Victoria iom att det var regeringen som samtyckte till bröllopet? #
  • 23:20 Hahaha den bästa! #
  • 23:22 Kolla in min idé: www.lottatech.se/lotta/32 #lottatech #
  • 23:22 Och nej – det var inte min idé! Men den bästa! #
  • 23:27 Den här kom jag iaf på själv: www.lottatech.se/lotta/124 #lottatech #

http://twitter.com/politikern

Kommentera

