• 11:23 Nu föreslås Örebro kommun bli "rökfri arbetsgivare" – jag gillart, men är förbud rätt väg att gå? #
  • 11:26 @lallislallis Det är ju mycket som inte är förbjudet i lag men som ändå är förbjudet på arbetsplatser. Man får röka på lunch, inte arbetstid #
  • 11:27 @uppstuds Men är det rätt att på arbetstid få röka? Vi har ju många regler vad man inte får göra, varför skulle röka vara rätt? #
  • 11:31 @uppstuds Jo visst, men jag tycker samma regler bör gälla för alla. Om vårdpersonal inte har rätt att röka bör jag med oregl. inte ha det #
  • 13:17 Humor på hög nivå – vi ringer sossarna en miljon gånger! tinyurl.com/y8lh2bh #
  • 13:18 @JoakimJ Varför då – det är ju gott där? Kanske inte så värst näringsriktigt dock! #
  • 14:16 Pratade just med en 08:a som uppgav ett telefonnummer, som vanligt utan riktnummer. Som vanligt frågade jag kaxigt: Vad är riktnumret? #
  • 15:48 tycker inte om att antisemitism förminskas i högerns kamp att försöka vinna Malmö. #
  • 18:28 @MaryXJ Har du vinäger i Knorr??? ;))) #
  • 18:37 @MaryXJ Mmm, förstod det – imponerande! Själv tycker jag det är nog svårt med pulvervarianten #
  • 18:43 @MaryXJ Nu gav du ju mig för mycket cred – stjälpte ju mer än hjälpte 🙂 Men tack ändå #FF #FFSE #
  • 23:57 Är så trött att jag ser i kors – skiter i curlingen som är en jäkla obegriplig sport. "happ happ, jaaa, jaaa, nej, neej" *borsta borsta* #

http://twitter.com/politikern

Kommentera

