• 08:25 @alliansfritt Kalare? Definitivt – men med Mona blir det mer hår på skallen! 🙂 #
  • 08:31 @alliansfritt Jag med. Jag tycker detta borde stå i ert slutbetyg som en plump som följer er resten av livet. #
  • 09:06 Seriöst – den där polisfilmen kan ju vara precis hur mycket fejk som helst och ärligt talat så känns den väldigt fejk #
  • 09:08 RT @stroemberg: I den fråga som har väckt mest vrede i nätvärlden – FRA-frågan – var @federley som fick vågen att väga över åt fel håll. #
  • 09:14 Gläds åt det faktum att svenska folket bara EN gång gjort misstaget att återvälja en borgerlig regering. #
  • 09:18 @spenatmamman Det mesta väl? Poliser pratar inte så, man ser bara fötter, #
  • 11:59 @federley Nej, men du får inte dra ut stolen till den som bjuder 😛 #
  • 16:39 Usch, ser nu att Bo Holmberg har avlidit! Lider med hans och Anna Lindhs barn #
  • 17:39 @spenatmamman Ja, jag har ju inga mer fakta än någon annan, men ja – jag tror det känns… jag vet inte… "fishy" #
  • 19:23 Har verkligen en USEL relation till sprit – vi ses aldrig! Packar nu ner exakt samma flaskor som alltid, oöppnade eller ouppdruckna. #

http://twitter.com/politikern

Kommentera

