• 09:42 KD:s idiotförslag om obl. introkurs är bara så korkat. "Främlingsfientlighet bygger på okunskap, invandrana måste därför lära sig mer" #
  • 10:00 @nya_moderaterna Kvinnorna: Nej till Moderaterna #
  • 19:12 RT @SSUSaAlvsborg: "8% är ju två centerpartier. För att Reinfeldt ska vinna valet behöver han två centerpartier till." Morgan Johansson #
  • 21:09 @aaayla Nej, de är lite underliga, de där kådisarna 🙂 Jag tror dock att de på fullt allvar tror på detta! #
  • 23:07 Vet att jag är efter och helt utanför men var tog @Gubbsoda vägen? #
  • 23:19 Med SVTplay-appen känns det ju lite som att alla eventuella argument mot en Ipad blev helt bortblåsta #
  • 23:21 Om det nu inte var @federley utan Ursula som åkte på lyxresa kanske Mona kan säga att det var Måns som åt Toblerone den där gången? #
  • 23:35 @sgtansik Jag fattar inget av sånt där ändå så #
  • 23:42 @federley Du får gärna vara intressant för vem och vad som helst, jag tycker det är konstigt att lagstiftare åker på bjudresor på jobb #
  • 23:42 @federley Och ja, jag har varit väldigt kritisk mot Bodströms alla extraknäck. #
  • 23:48 @federley Oavsett vad man tycker om just det så är väl "riksdagstid" inget begrepp? Ni jobbar väl "jämt", och har ni ekonomiska intressen… #
  • 23:49 @federley … på annat håll tycker jag det är värt att ifrågasätta. Antar att du åtminstone ser en viss problematik i det, eller? #
  • 23:50 @federley kan tycka att styrelseuppdrag i privata företag är på gränsen ja. Oavsett om det är i Pysslingen eller annat #
  • 23:50 @sgtansik Aha du menar den typen av Flash 🙂 Nej, det är ju så klart inget bra. Går det inte att få i "efterhand"? #
  • 23:55 @federley Jo jag sa ju att jag är kritisk också till Bodström. Jag tycker inte ni ska vara livegna, men det handlar om trovärdighet #
  • 23:56 @federley Jo visst, heder att det är redovisat och så men jag "som medborgare" förväntar mig ändå nånstans att ni har ETT jobb #
  • 23:57 @federley Ojoj… bli inte ledsen om jag inte är uppe och tittar 😉 Lycka till och sov gott #

http://twitter.com/politikern

Kommentera

