• 01:54 Jesus 2009 år – tuta! #
  • 18:04 En synnerligen God Jul tillönskar jag er, mina välartade Twitter-kompisar! Förutom de kommunister jag närt vid min barm. #
  • 20:29 Varje gång jag pekar på huset där jag jobbar (Rådhuset i Örebro) tror farmor att jag jobbar i tantklädbutiken "Eva" #Ohelganatt #
  • 21:09 Så – hur många var ni som fick en spikmatta då? #aretsjulklapp #
  • 21:10 @kentpersson Och barnen får förstås inte köra alls? 😉 #
  • 21:51 Man vet att man är gammal när ingen av julklapparna man får är sådant som man med glädje kan ha roligt med samma dag som man får det! #

http://twitter.com/politikern

Kommentera

