Skärpning John!


Jag får mycket skäll för att jag på sistone blivit så dålig på att uppdatera bloggen! Det skäms jag för.

Jag ska bli bättre på att uppdatera bloggen, främst efter årsskiftet! 2010 ska bli ett bloggår, men jag ska börja redan nu, jag lovar!

One thought on “Skärpning John!

  1. ja, mycket twitter har det blivit
    och din blogg har uteblivit
    nu du oss har lovat
    något roligt och begåvat
    vi ser mycket fram emot
    din bättring och din bot

    GOD JUL

Kommentera

