• 00:14 När Oldsberg och Hellberg ledde På Spåret fick jag fysisk avsnit om jag missade ett avsnitt. Med en gapig Lindström kan jag missa alla! #
  • 00:14 När Oldsberg och Hellberg ledde På Spåret fick jag fysisk ångest om jag missade ett avsnitt. Med en gapig Lindström kan jag missa alla! #
  • 00:19 Och dessutom var ju Idol-Tove enda behållningen med det programmet så nu vete tusan! #
  • 00:35 @nickemannen Skrev fel 😛 ångest var det… Lindström var katastrof – babblade sönder – vem var programledare liksom? #pasparet #
  • 13:51 Fler vädjar om pengar inför jul, enl Frälsis. Vi som fått sänkt skatt ger nåt för att döva samvetet, men fattar vi inte sambandet? #
  • 16:54 dricker grön smoothie med grönalger… smakar… riktigt gott! #

http://twitter.com/politikern

Kommentera

