• 09:28 När jag läste "Thomas Bodström släpper skiva med Leonard Cohen" blev jag inte överraskad. Men det var Tomas Boström, nån annan #
  • 09:56 "Vi säger ja till framtiden", är FP:s nya motto! Vad för framtid? Jag vill hellre skapa en bättre framtid än att bara vara en ja-sägare! #
  • 10:50 @evalenajansson Tack för support 🙂 #
  • 11:05 @alliansfritt den officiella taggen på FP:s landsmöte är numera #floskelbingo #
  • 11:27 @evalenajansson Jag vet! Jag måste nästan slå mig fram idag bland alla mnskr som vill ha en autograf 😉 #

http://twitter.com/politikern

Kommentera

