• 08:24 örebro är läskigt gråtrist idag. Det var vackrare höstar på sossarnas tid! #
  • 08:54 @mariannemalki Nädå – stan kan vara rätt så fin ibland! 🙂 Gillar Örebro – allt är liksom bättre än Köping #
  • 08:54 @evalenajansson @anna_kettner låter trist där också! Men ni har iaf färgats rött förra veckan! #
  • 09:54 @elinstengarn Det avgör man nog själv faktiskt 🙂 #
  • 09:55 var på jobbet 07.30 och har matlåda med mig. Känner mig som jordens största helgon och en mönsterarbetare som borde ges medalj #
  • 09:59 @elinstengarn Tro mig, vid 14-15 känner du om du hade behövt mer! 😉 Jag känner redan nu att jag hade behövt det. #
  • 09:59 @evalenajansson 100 procent medhåll 🙂 #
  • 10:34 Örebropolitiker dog i svininfluensa. Djupt tragiskt och sorgligt men också väldigt läskigt och overkligt. #
  • 11:24 Bra och tydligt om Vänstern. Vissas jämförelser med SD är genomruttna tinyurl.com/ycqfcdl #
  • 15:05 @elinstengarn Haha, ja det var ju lite vekt 😉 #
  • 15:27 @kingasanden Grattis till nomineringen! Det är du väl värd 🙂 Håller tummarna! #

http://twitter.com/politikern

Kommentera

