• 15:24 om någon är hungrig kan man komma till Örebro där majoriteten bjuder på den nya rätten valfläsk utan ekonomiskt ansvar. Smakar illa dock #
  • 15:45 @bjornsundin Jag tänker på den där låten "Efter plugget": "Det fixar sig alltid, det löser sig nog" – hållbar tanke i en kommun? #
  • 16:04 @anna_kettner garanterat! 🙂 #
  • 16:14 @HeleneOdenjung Skämtar du??? Ang. ÖIS #
  • 20:42 Lars-Åke Lagrell måste lämna Svenska fotbollförbundet. Allt de gör är fel just nu! #Dawit #
  • 21:19 Bara efter att ha läst första sidan i majoritetens budget är jag tårögd av alla vackra ord. Synd bara att det just bara är vackra ord #
  • 22:11 Ryktet går att det just nu är tjockt på torget i Arjeplog #
  • 22:20 @scarymarys Heja heja 🙂 #
  • 23:18 @evalenajansson Jag tror man följer reglerna, men de följs inte konsekvent. Varför protesterade man inte mot ÖSK:s stötta Yunus-kampanjer? #
  • 23:25 @evalenajansson Aha, tittade inte så noga! Nej, jag vet inte hur de resonerar. Jag kan förstå dem, men konsekvenserna! #
  • 23:50 Anders Björck och Sten Tolgfors kommer förmodligen snart ut som högpolitikens andra kärlekspar efter Åsbrink/Johansson bit.ly/19qmah #
  • 00:01 om nu inte ÖIS-fansen får ha en Dawit-banderoll, får jag ha en sosseknapp på mig på nästa ÖSK-match? #

http://twitter.com/politikern

Kommentera

