• 10:04 har blivit så där farbroderlig nu när jag närmar mig 28 att jag längtar till Skavlan ikväll #
  • 11:34 tycker det är skamligt att PRO:s namnlista om rättvisa skatter inte fick en enda borgerlig påskrift på Anhörigdagen igår. Jag skrev på! #
  • 11:35 För övrigt blir jag alldeles nervös av alla som FF:ar mig – vad tror de att jag ska göra, sitta och twittra frenetiskt hela fredagkvällen? #
  • 12:12 blev sjukt sugen på kall oboy och Skogaholmslimpa med smör och ost. #
  • 13:59 David Letterman verkar vara vid god vigör, minst sagt. #
  • 14:40 Den rödgröna beskrivningen av arbetslösheten stämmer, borgarnas gör det inte. tinyurl.com/yah5dxz #
  • 14:43 @carinbh Tycker det låter som en mycket trevlig idé! #
  • 15:50 @carinbh gört, men till syvende og sidst handlar det ju om tidsåtgången! #

http://twitter.com/politikern

Kommentera

