• 00:16 har bloggat om Staffan Werme i FP:s partistyrelse bit.ly/tkTTk Det hela känns lite väl bra för att vara sant… #
  • 08:45 det är tydligen svinkallt ute – that figures, jag fryser om händerna inomhus… dags för elementen snart? #
  • 14:48 tackar Mats Sundin för allt – en fantastisk hockeyspelare! #
  • 15:42 @fokuskarin grattis och lycka till! #
  • 15:57 kan fortfarande inte gå in partidistriktets hemsida som är "porrklassad" av kommunen. Ringer nu IT-enheten för att få surfa porr… typ #
  • 17:06 går och ser Pablo Francisco och hoppas på att få skratta! #
  • 17:16 @TBjorkgren Nu jobbar ju jag så visst kan det finnas ett behov att inte tillåta alla sidor på en arbetsplats? #
  • 17:32 @TBjorkgren Även om jag gillar inflytande på arbetsplatser så tycker jag det är en fråga för arbetsgivaren. Vissa är mer tillåtande än andra #
  • 22:38 noterar att efter tre år med högerstyre så faller Örebro kommun i näringslivsranking där företagen själv mäter. Maktskiftet är…VIKTIGT! #
  • 22:55 Pablo Francisco var… ok! Komikerna före var roligare… #
  • 23:34 @fredrikstengarn Ja men vad hette de! Jag och namn! Det var lite amerikanare liksom 🙂 #
  • 23:38 tror att orsaken till att jag har svårt att hysteriskt skratta åt komiker är att jag är mycket roligare själv #
  • 23:38 @fredrikstengarn john.johansson@orebro.se – är det dags? 😉 #
  • 23:55 snälla – kan inte alla vara tysta med twittret ett tag – kollar på "Har du hört den förut" från 1983 bit.ly/9cpKq #

http://twitter.com/politikern

Kommentera

