• 00:03 Rö(s)ta i kyrkovalet idag. Ni som är med betalar hutlöst med pengar för att vara med – passa på att påverka. Eller gå ur, det har jag gjort #
  • 00:10 @100stegtill Bra det! Men med tanke på Bajens resultat kanske du borde gå med igen 😉 #
  • 16:51 valde bort ÖSK-matchen till förmån för Manchesterderbyt! Två kalasmatcher! ÖSK spöar svenska mästarna två gånger under säsongen! #
  • 17:04 alltså seriöst – ÖSK har en, visserligen liten till gränsen på minimal, chans att vinna SM-guld. Spöar vi IFK på onsdag… #
  • 17:57 nu är det söndagkväll och då är det tvättid. Hade jag haft Anna Anka här hade jag väl sluppit, men nu har jag ju inte det! #
  • 18:56 Anders Borg ser förbannat larvig ut. Minns att han för ett par år sen hånade Östros för varningar om stundande kris #
  • 19:39 Vi har en regering som tänker PR istället för parlamentarism. Vad PR betyder? Priviligiera reaktionära #
  • 19:55 läser att Örebro universitet hamnar i botten på nån sorts kvalitetsranking. Ska göra en "Littorin" och säga att jag pluggat nånannanstans #
  • 20:03 fantastiskt arbete alla ni sossar som jobbat hårt i kyrkovalet. Den kraften tar vi med oss till 2010 då vi vinner även det valet! #
  • 20:22 @Kwatzor bit.ly/OAEXJ #
  • 21:24 Snart är 12 procent arbetslösa i Borgs Sverige – ändå rapar han på likt en papegoja att hans rikedom ökar för att folk ska få jobb #
  • 21:28 älskar att höra Reinfeldts konspirationsteorier i 5.1-ljud! Agenda vann över Anders Borg rejält! #
  • 21:35 råkade titta en sekund på den där serien på Tv4 med tyskdubbade skådisar i en sekund och ja – värre skit har jag nog inte sett #
  • 21:42 @fredrikstengarn Det var ju värre än de gamla Beckfilmerna #
  • 21:43 Haha, stackars Lotta Edholm (FP)… sade till Anna Hedenmo före sändningen att slöja var diskriminering men vågade inte stå för det i TV #
  • 22:49 gläds åt att sossarna ser ut att öka i Kyrkovalet, samtidigt som FP, M och C minskar rejält. SD gör inget bra val mot vad de hade trott #
  • 22:58 @evalenajansson Såg det nu och svarade! 🙂 #
  • 23:07 @elker Det är fel att låna till att sänka skatten. Vi vill satsa på jobbskapande investeringar, utbildningsplatser och gröna jobb #
  • 23:19 borgarna ser ut att tappa 13-14 mandat i kyrkomötet, medan de rödgröna går upp 5. Sd ökar tyvärr också, med 3. Rödgröna vindar således! #
  • 23:27 @evalenajansson well, jag tillhör ju inte svenska kyrkan så tycker medlemmarna så så är det liksom så. Jag tänker på nästa val. #
  • 23:28 @evalenajansson Jag tycker kyrkans affärer borde göras upp som i vilken annan förening som helst… liksom. #
  • 23:30 @JoakimJ Jo, Åkerlund gjorde ju ett bättre jobb som PR-agent en konstnär kan jag tycka #
  • 23:31 @JoakimJ …än konstnär… #
  • 23:47 @evalenajansson Jo, det förstår jag. Jag som ickemedlem är konfunderad över en förening där man måste debattera om man ska anställa kvinnor #

http://twitter.com/politikern

Kommentera

