• 07:52 har en sån där underbar 9-21-dag idag som slutar med KF-grupp. Det är iofs ett mycket roligt möte. Trött från igår – ingen vila blev det! #
  • 08:06 Spotify på Iphone!!! What a day! #
  • 08:40 hade jag varit 11 hade jag inte fått ladda ner Spotify pga "infrequent/mild sexual content or nudity" enligt Itunes. Visa mig den låten! #
  • 10:56 Mona Sahlin har svininfluensa – krya på dig! #
  • 14:05 tänkte använda ordet "medelst" i en debattartikel, men tror att Lena hade strukit det #
  • 14:30 går på toa en gång i kvarten för att få smörja in mig i handsprit. Det är så gott. Det är så gott. Det är så gott. #
  • 15:26 @fredrikstengarn @Setterborg haha ja säkert 🙂 #
  • 16:01 återigen körs @staffanwerme över – nu kommer mer pengar till kommunerna vilket är bra. Men Staffan tyckte det var överskattat nyss #
  • 16:13 RT @bjornsundin Tappade @kentpersson hatten idag? Vad har ändrats sedan du hyllade regeringen för att de inte höjde statsbidragen? #
  • 16:18 @evalenajansson ja! Det kan inte vara lätt att heta @kentpersson #
  • 17:07 felstavning? Staffan Werme skriver ordagrant på sin blogg att tillskottet innebär att kommunen INTE ska vara försiktig med skattepengarna #
  • 17:08 Snart sammanträde med KF-gruppen! Alltid roligt! #
  • 17:39 @fredrikstengarn Haha hur såg du det? Spion? 🙂 #
  • 17:42 äre nåt jävla skämt – eller är jobbmailen stängd i TVÅ DYGN för uppdatering? #
  • 17:44 well ok, det var iaf helgen det gällde, men ändå! Vem vill inte jobba lite på en helg liksom 🙂 #
  • 17:45 @fredrikstengarn Jag lovar – ge mig chansen att utveckla orsakerna lite mer än att vi bjuder på kaffe – så kommer du gå med hos oss 😉 #
  • 17:47 @fredrikstengarn är du urmoderat får jag väl bjuda på nån bulle eller tårtbit till mitt kaffe och mina argument! #
  • 17:53 @fredrikstengarn har fungerat så länge, att Sthlm sprider ut en del så att "alla" kommer med. Men vi har ju fler ledamöter @evalenajansson #
  • 17:58 @fredrikstengarn Ok! Men vill du seriöst veta mer om oss får du gärna maila mig med frågor! john.johansson@orebro.se #
  • 22:41 Staffan Werme menar att "vi" hade klarat oss utan 100 mnkr. Vilka "vi"? Jag o Staffan? Eller alla äldre, barn och elever som det sparas på? #

http://twitter.com/politikern

Kommentera

