• 08:01 Jag vill inte att nån tar kort på mitt hus säger Christer i tidningen idag, och i bakgrunden på bilden syns… just det, hans hus #
  • 14:14 Sitter på Programnämnd Social
    välfärd! Inga sexiga ärenden direkt… #
  • 15:56 Örebro planerar för 50%ig frånvaro iom Svininfluensan. Fasen vad läskigt, nu blir jag rädd! Våga vägra svin!!! #
  • 16:13 Räknar jag snabbt kommer jag fram till att vi är fyra på Rådhuset mellan 10-30 år! Två blir smittade rent statistiskt. Spooky #
  • 23:20 Funderar på om Guillous blogg bör läsas, men finner listan på ägda, olästa böcker skrämmande lång #
  • 23:21 Bok menade jag givetvis… Tlött #

http://twitter.com/politikern

Kommentera

