• 00:18 Zlatan får väl godkänt i debuten. Kul med Burnleyseger över Man U! #
  • 09:40 får se vad dagen har i sitt sköte – den avslutas med Blodomloppet ikväll. Ser du nåt snabbt var det bara jag som ven förbi. Bli inte blödig #
  • 09:44 undrar om det är ett säljknep att det i en lägenhetsannons står att det finns många änkor/änklingar i området? #
  • 16:36 om jag sett Agrell hade jag haft svårt att hålla mig. NU får Yunus speltillstånd, efter år av väntan. Nu när han är svårt sjuk av en stroke! #
  • 21:26 spöade åtminstone @ESvantesson och Lotta Olsson på Blodomloppet. (att de sprang 1 mil och jag 5 km behöver jag väl inte säga? väl?) 🙂 #
  • 22:50 när jag spurtade på Blodomloppet sprang jag de sista 200 metrarna på 19,18 i kraftig motvind och på gräs. #

http://twitter.com/politikern

Kommentera

