• 09:02 händer idag: renskrivning av anteckningar, kyrkovalsfolder, förberedelser för nämndsammanträde i morgon – och grattis älskling på namnsdagen #
  • 15:58 svarar @uppstuds om bloggar – jag bloggar för min egen del! Vill ni läsa, gört! Vill ni inte, don’t! #
  • 16:18 funderar på att tvinga Örebro kommun byta namn till Orebro, för partiets materialskaparprogram tillåter inte ö:n på vissa ställen! Jippie! #
  • 16:21 @uppstuds inser genant att jag kan ha "gett" dig åsikter du inte har, men se inlägget som "mitt inlägg" oavsett vad du tycker 🙂 #
  • 16:26 @frejan – haha ja, det var klokt sagt 🙂 #
  • 23:32 känner mig som en blandning mellan Woody Allen, Ingmar Bergman, Aki Kaurismäki och Ken Loach – men blir säkert enbart en Uwe Boll #

http://twitter.com/politikern

Kommentera

