• 09:17 @JoakimJ Coffehouse är sjukt trevligt – förstår inte varför jag inte "sitter" där mer, men så enkelt att smita upp på Rådhuset! #
  • 09:18 NA:s väderprognoser visar tydliga symptom av uppfuckning. 17 grader och sol idag? Det kan väl aldrig vara sant – det är ju juni! #
  • 09:44 Centerpartist ser ett tydligt samband mellan våldtäktsmän och piratpartister tinyurl.com/kns7me #
  • 11:16 fixar inför kommunfullmäktige i morgon – plock plock plock #
  • 11:55 hur ställer sig Miljöpartiet till folkomröstning i morgon? Visar de ryggrad, eller inte tinyurl.com/lem4ps #
  • 14:44 @polblogg, @centerpartiet tycker det är märkligt att ingen högt uppsatt centerpartist ännu tagit avstånd från Qarlssons uttalanden #
  • 14:48 @Centerpartiet Men var är Flanking, Tiefensee och Olofsson? Annika Qarlsson är den näst mäktigaste centerpartisten i riksdagen #
  • 16:41 har jobbat på Rådhuset i fyra år och upptäckte IDAG att jag faktiskt har persienner över alla fönster – slipper nu svettas! Jippie! #
  • 18:37 tycker Sverige spelar väldigt bra mot Vitryssland de första tjugo. Tror på seger. Ska snart hem till Alaa och äta eritreanskt! #
  • 18:48 ajajaj… vilken kanon – 0-1 men fortfarande 60 minuter kvar att spela #
  • 18:50 Ojojoj – 1-1 i kanoner, 1-1 i mål! #
  • 18:53 🙂 Detta kan ju bli fantastiskt roligt, 2-1. Snyggt av Marcus Berg #
  • 18:59 helt sjukt snygga mål – vilken match! 3-1 och Sverige har ett fantastiskt offensivt spel! #
  • 19:22 @frejan tråkigt för dig – kalasbra spel! Hoppas andra blir lika bra (även om jag missar den) #
  • 19:23 umgås med vänner och hoppas på fortsatt bra svenskt spel – ska bli roligt att följa EM! #

http://twitter.com/politikern

4 thoughts on “

  1. Käre John,
    jag påstår inte att du är en populistisk skithög, vad jag säger är att du ofta utmålas så i bloggsfären och att ditt populistiska inlägg på din blogg gör att du, ofrivilligt förmodar jag, förstärks i den rollen. Jag personligen känner Dig inte tillräckligt bra för att bedömma skithögsaspekten och ber om ursäkt om du blev sårad!

  2. Karl,

    Du påstod nog faktiskt visst att jag var just en populistisk skithög.

    Jag tror ärligt talat inte att jag utmålas på något speciellt sätt i ”bloggossfären” – är nog tämligen okänd i den gissar jag.

    Trevlig midsommar.

  3. Då föreslår jag att du läser min blogg igen, nogrannare denna gång. Om du vill ha exempel på kommentarer om Dig i bloggsfären kan du börja med att gå in på politikerbloggen och läsa kommentarerna efter inlägget om Qarlssons idiotiska uttalande.

    Vill i alla fall påpeka att jag oftast kör på en schysst ton i mina inlägg och ber återigen om ursäkt om du och fler läsare tolkar texten som du gör.

    Glad Midsommar

  4. Karl,

    Jag kan läsa. Så här skrev du på din blogg:

    ”Att John Johansson inte har mycket bakom pannbenet, alternativt är den populistiska skithög han ofta utmålas som står klart efter att läst inlägget ovan”

    Att jag inte har mycket innanför pannbenet kan jag ge dig rätt i, därför att jag är inte speciellt intelligent. Så då kanske det var det som var rätt, och så var jag inte någon populistisk skithög – det är det du menar?

    Sen har jag också läst igenom kommenterarna på politikerbloggen, och nej, jag hittar faktiskt inga sådana anklagelser mot mig.

Kommentera

