Den perfekta flickvännen!


Den perfekta flickvännen är här! En robot som ser ut som nån sorts blandning mellan ET och en spacead (?) tvättkorg. Precis den man vill ha bredvid sig i soffan eller sängen, eller mitt emot i köksbordet.

Jag skiter i om hon kan läsa tidningen högt – det kan jag göra själv. Jag vill ha en flickvän som påpekar när jag läser tidningen vid frukostbordet och sörplar högt – det är perfektion för mig det!

Den nya robotflickvännen ”behöver aldrig sova eller äta, kan arbeta med disk och bokföring dygnet runt om så önskas, samtidigt som hon är programmerad att bete sig som en ”vanlig” kvinna när hon blir beröd på olika sätt.”

Detta är säkert väldigt politiskt inkorrekt att ta fram en sådan robot, men det låter också rätt tråkigt och ”operfekt” att ha en flickvän som klonkar med disk klockan 03.30 varje jäkla natt. Och är det perfekt att ha en flickvän som rotar i alla ens kvitton hela dagarna? Jag vet inte ja…

Den perfekta flickvännen är INTE här än. Men hon kommer med bussen 13.55 från Säffle!

2 thoughts on “Den perfekta flickvännen!

Kommentera

