Ny grej på bloggen – veckans tisdagstema


För att bli lite mer ”inne”, lite mer Blondinbella och Storstadspojke, ska jag från och med nu varje tisdag (eller närliggande dag, vilket är exempelvis onsdag) bildblogga med det tisdagstema som är fastslaget i den tydligen väldigt populära sidan tisdagstema.

Dagens tisdagstema är mörker och här är min bild på mörkret.

cimg0137

Fast jag numera bor mitt i stan, fast det är tänt inomhus, fast mitt liv verkligen är underbart – det är äckligt novembermörkt ute. Bläh för november – länge leve juni!

One thought on “Ny grej på bloggen – veckans tisdagstema

  1. Men får man vara inne med te och levande ljus är det mysigt… I stan blir det aldrig helt mörkt.. har fortfarande inte vant mig vid det.

Kommentera

